donderdag 8 maart 2018

Gezondheid gaat voor

Dat is een leuze die iedereen zou moeten in het vaandel houden, ik pleit ook schuldig aan het niet doen tot een tijdje terug toch.
Als men ouder wordt krijgt men andere prioriteiten en één daarvan zie ik bij vele leeftijdsgenoten is de gezondheid, men heeft al eens mer pijn, het gaat niet zo snel meer, men recupereert niet meer zoals vroeger in een korte tijd... legio redenen.

Net al veel mensen sukkel ik ook met mijn rug, een boom blijft staan tot hij gevelt wordt. De "het zal wel gaan" mentyaliteit heeft dus zijn tol geëist en vanaf heden moet het meer doordacht gebeuren als er een zwaarder werk moet gebeuren.
Om de pijn wat te verlichten heb ik op aanraden van een vroeger collega een paar keer naar een infraroodsauna geweest, de spieren en gewrichten worden opgewarmt en dat draagt bij tot veel minder pijn, heb ik zelf ondervonden. Dus was het plan er gekomen zelf ene te plaatsen, maar verdorie, de keuze is toch veel groter dan ik dacht en het verschil is soms toch groot tuussen cabine A en cabine B.
Op aanraden van een kennis die gewrichts- en spierpijnen. Fibromyalgie heeft heb ik op het merk Health Mate uitgekomen, de prijs zat juist, alle waarden die je moest hebben om echt infrarood te hebben waren er en het verbruik zat ook goed, geen extra leidingen bij leggen of een zwaarder circuit, enkel zorgen dat je geen 20 apparaten op dat circuit hebt en het zit goed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten